کد خبر : 243

تاریخ درج خبر : جمعه 22 آذر 1398 - 12:00 ق.ظ
بزرگترین رویداد سالیانه حوزه صنعت رنگ و رزین در منطقه خاورمیانه برگزار گردید.
نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و کامپوزیت از تاریخ 18 لغایت 21 آذر ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و کامپوزیت از تاریخ 18 لغایت 21 آذر ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه، تولید کنندگان هجده کشور جهان از جمله اسپانیا، فرانسه ‏, آلمان، آمریکا، تایوان، هند، چین، کره جنوبی، روسیه، ایتالیا، سوئد، ترکیه، امارات، یونان، عراق، افغانستان، آذربایجان ... حضور یافته بودند.
در طول 19 دوره برگزاری ،این نمایشگاه همواره مورد توجه فعال ترین دست اندرکاران زمینه تخصصی مربوطه قرار گرفته تا ضمن معرفی جدیدترین دستاوردها، بتوانند محصولات و نوآوری های خود را به خاور میانه و بازارهای بزرگتر جهانی ارائه نمایند.
گروه صنعتی و شیمیایی ریف برای شانزدهمین بار در این نمایشگاه حضور یافته و کلیه شرکت های زیرمجموعه نیز به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند.تولید انواع رنگ و رزین،انواع دانه های شیشه ای ،انواع سیلیکات ،بشکه و رنگهای پیش ساخته و اجرای تخصصی پوششهای ترافیکی و صنعتی از جمله فعالیت های این گروه می باشد.
مدیر روابط عمومی گروه در بازدید معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت از غرفه این شرکت ضمن بیان مشکلات تولیدکنندگان و عدم حمایت بخش دولتی ،خواستار آن شد تا دولت در پرداخت مطالبات پیمانکاران تسریع نموده و چرخه تولید را در سال رونق تولید پویا و فعال نمایند.